Кошик
1074 відгуків
Безкоштовна доставка замовлень > 999 грн, до Розетки > 349

Доставка, оплата та повернення

1. Способи доставки:

 

Збір-відправка замовлень становить 1-3 робочих дні

 

  • Нова Пошта

Від 999 грн - безкоштовна доставка замовлення на відділення.

Ви можете вибрати доставку на відділення Нової Пошти або доставку кур'єром на Вашу фізичну адресу.
Замовлення оформлені з допомогою Пром Оплати автоматично повертаються через 5 днів після прибуття на відділення.

  • Укрпошта

Від 999 грн - безкоштовна доставка замовлення на відділення.

Вкажіть Вашу фізичну адресу для доставки.

Замовлення оформлені з допомогою Пром Оплати автоматично повертаються через 5 днів після прибуття на відділення.
 

  • Розетка

Від 349 грн - безкоштовна доставка замовлення до магазину Розетка.

Вкажіть адресу магазину. Замовлення зберігаються від 5 до 10 днів, це залежить від типу магазину Розетка.

Замовлення оформлені з допомогою Пром Оплати автоматично повертаються через 5 днів після прибуття на відділення.

2. Способи оплати:
  • Оплата на сайті за допомогою LIQPAY

При підтвердженні замовлення Вас перенаправляють на форму оплати. Ви можете оплатити замовлення, ввівши дані платіжної карти Visa або Mastercard, або за допомогою Privat24.

  • Оплата на карту Приват Банку

Після підтвердження замовлення, Вам відправлять номер картки для оплати.

  • Оплата за допомогою сервісу Пром Оплата

Оплата відбувається при підтвердженні замовлення, якщо виникла помилка при оплаті, наш менеджер може відправити Вам посилання для повторної спроби.

Замовлення оформлені з допомогою Пром Оплати автоматично повертаються через 5 днів після прибуття на відділення.

  • Оплата при отриманні на відділенні Нової Пошти (післяплата)

У випадку післяплати Ви додатково оплачуєте:

Новою Поштою - 20 грн + 2% від суми зворотного грошового переказу

Мінімальна сума для замовлення післяплатою - 175 грн. Комісію за накладений платіж завжди оплачує покупець.

3. Умови повернення товару:

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після отримання з допомогою служби доставки або на нашому офісі (адреса вказана в розділі Контакти).

При цьому парфумерно-косметичні вироби обміну та поверненню не підлягають, якщо їх вже забрали з офісу або отримали за допомогою поштової служби. Якщо при отриманні замовлення у Вас виникли сумніви або товар не відповідає замовлення, необхідно зв'язатися з нашим менеджером, і якщо Ви захочете скасувати замовлення, необхідно буде відмовитися від нього на відділенні або не забирати замовлення у кур'єра, щоб ми могли повернути замовлення за тією ж ТТН.
 

Часткове повернення при отриманні неможливий. Ви можете відмовитися від усього замовлення при отриманні, тоді за домовленістю можлива заміна товарів в замовленні.

Ми оформляємо повернення, якщо:

· товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;

· товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

· збережені всі ярлики і заводське маркування.
 

У випадку товарів, які не відносяться до парфумерно-косметичних виробів, якщо товар не працює, обмін або повернення коштів за товар провадяться тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

 

4. Умови повернення оплати:

Ми Вам повернемо гроші в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Також кошти повертаються, якщо ви відмовляєтеся від оплаченого товару до його відправлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner